Поради щодо ефективних навчальних стратегій

-   Зубрити не обов'язково
Не потрібно перечитувати одне і те ж кілька разів: це неефективно. Краще прочитати один раз, зробити перерву і тільки потім спробувати пригадати вивчене.
-   Використовуйте аналоги
Вивчаючи щось, завжди проводите аналогії з вашими знаннями, порівнюйте, як і навіщо вам знадобиться нова інформація. Активна залученість — головний секрет успішного навчання.
-   Ускладнюйте собі завдання
Ми досягаємо максимальної концентрації і залучення у найскладніших ситуаціях. Складні завдання вимагають повної уваги і, отже, призведуть до кращих результатів.
    
    Курси які можуть допомогти у навчанні:
1.Англійська для кар’єрного зростання https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:AH+Eng_CD101+2020_T1/about
2.Future Learn– онлайн-курси, які допоможуть вчитися, розвивати професійні навички та спілкуватися з експертами https://www.futurelearn.com/

Коментарі

  1. Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від пана Педро після того, як кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони так і не дали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з паном Педро Джером, пообіцяв мені допомогти, і він справді зробив, що обіцяв, без будь-яких затримок. Я ніколи не думав, що ще є надійні кредитори, доки я не зустрів пана Педро, який справді допоміг з позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якось справжню та термінову позику. Будьте вільні, зв’яжіться з паном Педро через WhatsApp +1-8632310632 та його електронну пошту: pedroloanss@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Уніфікована система документації

OCR-технології